Жалба
Условията за рекламации са част от Търговските условия, които препоръчваме да проучите, преди да подадете жалба.
Осъзнаваме, че разрешаването на жалба е неприятен въпрос, но правим всичко възможно, за да гарантираме, че и двете страни са доволни. Разбираме възмущението, защото точно като вас, ние също сме хора и обичаме да пазаруваме и да правим хората щастливи. Молим за взаимно уважение, тъй като това е най-добрият начин за разрешаване на жалба своевременно и спокойно. Жалбата не винаги е неприятен въпрос.
Адрес за доставка за рекламации и връщане:
Склад Fixito.bg
Mamido Toys s.r.o.
Hlavní 593
735 43 Албрехтице
Какво да направите, ако...
1. Получената стока повредена ли е
При получаване на пратката, моля, проверете състоянието ѝ. Ако пратката е повредена (намачкана, скъсана, напоена), незабавно напишете протокол за повреда или не приемайте пратката от превозвача!
Ако стоката е повредена, въпреки че опаковката е била непокътната, напишете подробностите във формуляра за рекламация, където ще ви посъветваме как да продължите.
2. Стоките са доставени непълни или не съответстват на поръчания вид
Моля, напишете подробностите във формуляра за рекламация, където ще ви посъветваме как да продължите.
3. Стоките не са функционални
За да се оцени рекламацията, е необходимо да изпратите нефункционалните стоки на адрес Fixito.bg - Mamido Toys s.r.o., Hlavní 593, 735 43 или да ги предадете лично в магазина.
Забележка: Винаги предавайте стоките за рекламация в комплект, включително аксесоари. Ако стоките се състоят от голям брой части-аксесоари, попитайте продавача кои части трябва да бъдат предадени за рекламация.
Към стоките, за които се рекламирате, приложете копие от доказателството за покупка и кратко описание на дефекта.